Key Account Management
8 712 Kč
Skladem
SKU
ba_cz_ictpro_893
Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče.
V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy.
V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy.
- Klíčový zákazník
- Firemní strategie
- Management
- Komunikace se zákazníkem
- Praktický nácvik
- Diskuze, shrnutí, závěr
| Dodavatel | ICT Pro s. r. o. |
|---|
Napište svou recenzi